Nieuw jasje en uitbreiding diensten Partnersinenergie.nl

Een nieuwe ‘look and feel’ voor het portal partnersinenergie.nl is live en een uitbreiding van diensten van de klantbedieningsstrategie met marktpartijenregistratie en uiteindelijk het front-office van EDSN.

De dienstverlening van de Klant Bediening Strategie (KBS) is ruim een jaar live! In deze periode zijn meer dan 20.000 vragen over uitval van marktpartijen via het portaal  partnersinenergie.nl door de Regionale Netbeheerders behandeld. Een mooi resultaat!

De dienstverlening is functioneel en inhoudelijk continu verbeterd en de netbeheerprocessen  waarover vragen worden gesteld, zijn steeds verder uitgebreid. Tijd voor een welverdiende update van de ‘look en feel’ en branding van het portal. Hiermee doen we niet alleen de huidige gebruikers een plezier maar zijn we met een professionele uitstraling ook klaar voor verdere uitbereiding van de gebruikersgroepen.

 

Front office EDSN naar partnersinenergie.nl

Naast het continu verbeteren en uitbreiden van de huidige dienstverlening staan twee EDSN gerelateerde veranderingen op de roadmap:

  • Inrichten van de registratie van nieuwe marktpartijen via partnersinenergie.nl.
  • Inrichten van het front-office van EDSN op partnersinenergie.nl.

EDSN volgt de lijn van de klantbedieningsstrategie van de gezamenlijke netbeheerders. Vanaf 1 mei start EDSN met de inrichting en verdere professionalisering van het front-office voor de waardestroom Levering. Met de inrichting van de marktpartijenregistratie en de ingang voor EDSN op het portal kunnen marktpartijen voor steeds meer zaken terecht bij één centraal loket; partnersinenergie.nl.

 

 

Bekijk ook andere artikelen van de nieuwsbrief