Professionalisering servicedesk EDSN

Sinds 1 mei heeft EDSN één centrale servicedesk voor het hele bedrijf. De servicedesk is hét aanspreekpunt voor de netbeheerders en andere marktpartijen die gebruik maken van de diensten van EDSN.

Voorheen had EDSN geen aparte servicedesk, maar werd alles opgevangen door beheerders. Nu hebben we vaste collega’s op de servicedesk. Het servicedeskteam is primair verantwoordelijk voor de call-intake en eerstelijns support voor gestandaardiseerd werk namens de operationele scrumteams. In de komende maanden worden de werkzaamheden van de servicedesk verder uitgebreid waarmee deze medewerkers zoveel mogelijk incidenten, changes en service requests kunnen oplossen. Beheerders kunnen hierdoor volledig de focus op beheerwerkzaamheden leggen.

De servicedesk heeft als doel om geregistreerde gebruikers beter, sneller en in één keer te kunnen helpen. Voor alle vragen en meldingen van geregistreerde gebruikers is de servicedesk bereikbaar op werkdagen van 08:00 – 18:00 uur of via de mail servicedesk@edsn.nl.

 

 

Bekijk ook andere artikelen van de nieuwsbrief